Over - Pers

Nitro breidt aanwezigheid in Noord-Amerika uit met nieuwe Toronto Hub

Wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit selecteert de regio Toronto om de wereldwijde strategie voor talentwerving en diversificatie te ondersteunen

Toronto – september 23 2021  Nitro Software (ASX: NTO), een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat de digitale transformatie in organisaties over de hele wereld versnelt, breidt zijn aanwezigheid in Noord-Amerika uit met een nieuwe hub in Toronto. Met een bestaand hoofdkantoor in San Francisco en extra internationale hubs in Dublin, Londen en Melbourne, is Toronto als tweede Noord-Amerikaanse locatie ideaal voor het bedrijf.

"In de afgelopen 12 - 18 maanden is het landschap van onze manier van werken en werken drastisch veranderd", zegt Gina O'Reilly, Chief Operating Officer van Nitro. “Het is niet langer nodig dat werknemers van maandag tot en met vrijdag fysiek aanwezig zijn op één locatie, daarom hebben we een 'Flexible Forever'-beleid gelanceerd bij Nitro, waarvan we geloven dat het het beste van twee werelden biedt - het stelt Nitronauten in staat om wonen en werken waar ze maar willen met wat regelmatige persoonlijke tijd wanneer en wanneer dit het meest zinvol is (planningssessies, teamvergaderingen, sociale bijeenkomsten, enz.) Deze zilveren voering aan de pandemie heeft ons in staat gesteld buiten de kaders te denken en gepresenteerd een kans voor bedrijven als Nitro om toegang te krijgen tot meer divers, hoogopgeleid talent op andere locaties over de hele wereld, waardoor een digitaal personeelsbestand wordt uitgebreid om effectiever wereldwijde tijdzones te dekken.

Nitro selecteerde Toronto als de optimale locatie aan de oostkust die het aannemen van nieuw en divers talent zou kunnen ondersteunen. Bovendien opent de relatie van Canada met zowel de VS als Europa de deur voor toekomstige interne overplaatsingen en groei van werknemers. Bij het opzetten van activiteiten werkte Nitro nauw samen met Toronto Global, een team van ervaren bedrijfsadviseurs die internationale bedrijven hielpen om uit te breiden naar de regio Toronto.

“Toronto heeft alle vakjes aangevinkt in termen van wat we zochten in een tweede Noord-Amerikaanse hub - een gemakkelijk bereikbare locatie aan de oostkust voor optimale tijdzonedekking, algemeen gemak van zakendoen, culturele afstemming en vooral toegang tot enkele van 's werelds beste tech-talent', voegde O'Reilly eraan toe. “Toronto Global heeft ons echt geholpen om ons hele evaluatie- en installatieproces te versnellen en hun steun was van onschatbare waarde. Sindsdien is het team sinds het begin van het jaar uitgegroeid tot bijna 25 mensen en we kijken uit naar nog meer groei in de toekomst."

"Met een van de meest hoogopgeleide en diverse arbeidskrachten ter wereld, is Toronto een topbestemming voor bedrijven en talent", aldus burgemeester van Toronto, John Tory. “De investering van Nitro is een bewijs van de sterke reputatie van de regio Toronto als technologiecentrum en onze aantrekkelijkheid voor internationale bedrijven. Ik juich Nitro toe voor zijn missie om bedrijven digitaal te transformeren en ik ben verheugd het bedrijf te mogen verwelkomen in onze innovatieve zakelijke gemeenschap.”

Nitro heeft tot op heden aanzienlijk succes geboekt bij het aannemen van personeel in Toronto. Wat begon als een gerichte verkoophub, is sindsdien uitgegroeid tot een sterke bron van talent op het gebied van verkoop, marketing, klantervaring, mensen en financiën. Terwijl Nitro groeit, blijft het bedrijf een sterke pijplijn van hoogstaand talent zien in de hele regio Toronto.

Info over Nitro

Nitro is een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat de digitale transformatie versnelt in een wereld die de mogelijkheid vereist om overal, altijd en op elk apparaat te kunnen werken. Nitro stelt organisaties in staat om betere bedrijfsresultaten te behalen via 100 % digitale documentprocessen en snelle, efficiënte workflows. Het Nitro Productivity Platform biedt uitgebreide zakelijke oplossingen, waaronder krachtige PDF-productiviteit, onbeperkte eSigning en toonaangevende analyses, allemaal ondersteund door een superieur klantensuccesteam. Nitro heeft meer dan 2 . 8 miljoen gelicentieerde gebruikers en 12 , 000 + zakelijke klanten in 155 landen, waaronder meer dan 68 % van de Fortune 500 en drie van de Fortune 10 . Nitro heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco met internationale hubs in Toronto, Dublin, Londen en Melbourne.

Ga voor meer informatie over Nitro naar:

Website: https://www.gonitro.com/

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.