Over - Pers

Nitro werkt samen met Dropbox om PDF-productiviteit en eSigning te bieden

Nitro-integratie met Dropbox Extensions zal de PDF-productiviteitsmogelijkheden voor gebruikers rechtstreeks in Dropbox uitbreiden

SAN FRANCISCO – november 6 2018 – Nitro Software, Inc. heeft vandaag een samenwerking aangekondigd met Dropbox om PDF-productiviteit en eSigning-mogelijkheden te bieden via Dropbox Extensions, een nieuwe reeks Dropbox-platformmogelijkheden. Nitro voor Dropbox biedt gebruikers een reeks essentiële documentproductiviteitsfuncties voor hun Dropbox-inhoud, waardoor het snel en eenvoudig wordt om PDF's rechtstreeks vanuit Dropbox te converteren, ordenen, optimaliseren, vullen en ondertekenen.

Met deze samenwerking sluit Nitro zich aan bij een wereldwijd partnerecosysteem dat de samenwerkingsmogelijkheden van Dropbox uitbreidt, waardoor voorkeurstools rechtstreeks binnen Dropbox beschikbaar zijn om klanten te helpen tijd te besparen, projecten vooruit te helpen en ervoor te zorgen dat samenwerkende teams synchroon blijven.

Door deze nieuwe productintegratie zet Nitro zijn missie voort om iedereen documentproductiviteit te bieden, miljoenen Dropbox-gebruikers uit te rusten met de mogelijkheid om de meest gebruikelijke bewerkingsacties voor PDF's uit te voeren en wijzigingen automatisch weer op te slaan in Dropbox.

Nitro, opgericht in Melbourne, Australië, in 2005 om de pdf-markt te ontwrichten, helpt nu meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500 , om meer van hun kenniswerkers uit te rusten om de documentproductiviteit te verbeteren , printen verminderen en meetbare "bottom-up" digitale transformatie stimuleren. Nitro's oplossingen, waaronder de Nitro Productivity Suite™ , combineren krachtige PDF-productiviteit met onbeperkte eSigning-mogelijkheden om de manier waarop mensen met documenten en met elkaar werken te stroomlijnen, waardoor bedrijven van elke omvang digitaler, samenwerkingsgerichter en efficiënter worden.

Nitro voor Dropbox is vanaf november 27 2018 algemeen beschikbaar voor Dropbox - gebruikers .

Citaten

"Het grootste obstakel voor bedrijven of individuen om productiviteit te ontketenen en papierloos te werken, is de beschikbaarheid van basistools voor documentproductiviteit", zegt Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. “Onze klanten hebben de impact gezien van het aanbieden van PDF-productiviteit en eSigning-mogelijkheden voor iedereen. We zijn verheugd om samen te werken met Dropbox om deze tools uit te breiden naar honderden miljoenen gebruikers over de hele wereld en om onze visie van een productievere, modernere en meer collaboratieve werkplek te bevorderen.”

"Dropbox is verheugd om samen te werken met Nitro, een toonaangevende technologiepartner die bijdraagt aan krachtige nieuwe mogelijkheden voor Dropbox Extensions", zegt Kevin Chung, Head of Product Partnerships bij Dropbox. "Met miljarden pdf-bestanden in Dropbox laat Nitro's productiviteitssoftware teams van elke omvang naadloos samenwerken."

Info over Nitro

Nitro is een documentproductiviteitsbedrijf. We maken het voor zakelijke teams eenvoudig om documenten op elk apparaat te converteren, delen, ondertekenen en analyseren. Nitro, opgericht in 2005 in Melbourne, Australië, wordt gebruikt door meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500 . Het hoofdkantoor van Nitro bevindt zich in San Francisco, met kantoren over de hele wereld. Bereik meer met documenten en maak het werk productiever bij GoNitro.com .

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.