Over - Pers

Nitro kondigt Microsoft RMS-integratie met Nitro Pro aan

Nitro Pro met RMS introduceert gebruikersgebaseerde bestandsbeveiliging voor bedrijven

SAN FRANCISCO—Juni 3 , 2014Nitro , een toonaangevende leverancier van oplossingen voor documentproductiviteit en samenwerking, heeft vandaag aangekondigd dat het Nitro Pro heeft geïntegreerd met de Microsoft Rights Management-service (RMS) om verbeterde documentbeveiliging te bieden voor workflows met gebruikerstoestemming. Nitro Pro met RMS toont de voortdurende toewijding van het bedrijf aan documentbeveiliging en stelt gebruikers in staat om digitale documenten te beschermen en uit te wisselen met collega's, klanten en partners.

"Nitro Pro is nu de gemakkelijkste optie voor organisaties om RMS-beveiliging uit te breiden naar documenten", zegt Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. “Het beschermen van gevoelige informatie is een topprioriteit voor onze klanten, en hun feedback was de katalysator voor het ontwikkelen van deze geïntegreerde functionaliteit met Microsoft. Als een van de weinige documentbedrijven die integreert met Microsoft RMS, onderscheidt Nitro zich in de markt door bestandsbeveiliging overal en altijd mogelijk te maken.”

Microsoft RMS maakt de stroom van beveiligde gegevens van belangrijke bestandstypen mogelijk - inclusief PDF en alle Microsoft Office-indelingen - en laat deze documenten door alle belangrijke mensen in de samenwerkingskring van een gebruiker worden gebruikt. De Nitro Pro met RMS-integratie brengt deze functionaliteit naar Nitro's vlaggenschip desktopproduct om bedrijven te helpen reageren op de uitdagingen van het veilig houden van gevoelige documenten, zowel binnen als buiten de organisatie, van het delen van documenten met meerdere medewerkers tot toegang tot documenten vanaf de desktop.

“We zijn verheugd dat Nitro hun nieuwste integratie in hun vlaggenschip-desktopproduct, Nitro Pro, heeft uitgebracht met ondersteuning van Microsoft Rights Management. Nitro Pro met RMS biedt maximale documentbeveiliging voor workflows met gebruikerstoestemming die nog niet eerder waren aangepakt. Door de bevoegdheid om gevoelige informatie te beschermen in de handen van de eindgebruiker te leggen, kunnen PDF-bestanden en documenten worden beveiligd, of ze nu intern of met externe medewerkers worden gedeeld door identiteitsverificatie te vereisen voordat bestandstoegang wordt verleend”, zegt Dan Plastina, Group Program Manager voor Microsoft-rechtenbeheer.

De belangrijkste kenmerken van Nitro Pro met RMS zijn onder meer:

• PDF-bestandscodering - De Microsoft RMS-integratie versleutelt PDF-bestanden zodat alleen degenen die toestemming hebben toegang krijgen. Elke gebruikersidentiteit wordt geverifieerd om ervoor te zorgen dat documenten alleen kunnen worden geopend en gewijzigd door geautoriseerd personeel binnen het interne netwerk of buiten de bedrijfsfirewall.
  • Compatibiliteit met SharePoint - Nitro Pro met RMS kan beveiligde PDF-documenten gebruiken die zijn gegenereerd door SharePoint Secure Libraries.
  • RMS-ecosysteemondersteuning - Nitro Pro met RMS stelt gebruikers in staat om bestanden te openen en te gebruiken die andere mensen hebben beveiligd met behulp van RMS-ondersteunde toepassingen.

“Van de desktop tot de cloud, documenten en hoe we ze delen, kunnen een aanzienlijke impact hebben op het succes van een organisatie. Met het gemak waarmee informatie tegenwoordig wordt verspreid, is het maar al te gemakkelijk om de controle over gevoelige documenten te verliezen nadat ze zijn verzonden. Of een gebruiker nu per ongeluk een e-mail doorstuurt of een gebruiker kwaadwillende bedoelingen heeft, het eindresultaat is dat gevoelige informatie in onbedoelde handen terechtkomt", zegt Mimi Hoang, VP Product bij Nitro. het document, waar het ook heen gaat, we hebben Microsoft Rights Management Services in Nitro Pro geïntegreerd, waardoor het voor klanten gemakkelijk is om op comfortabele wijze digitale documenten te delen zoals bedoeld tussen medewerkers en derden."

De Nitro Pro RMS-integratie bouwt voort op de robuuste beveiligingsfuncties van Nitro Pro, waaronder wachtwoorden en machtigingen, certificaatbeveiliging op basis van openbare en privésleutelbeveiliging en 256 -bit-codering voor het delen en volgen van PDF-documenten. De nieuwste functionaliteit van Nitro is beschikbaar in het Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Nederlands, Deens, Fins, Noors, Portugees, Zweeds en Russisch.

De Nitro Pro met RMS-integratie wordt gedemonstreerd in een webinar op 17 juni met de titel Next Level Document Security: Protect Your Files from Prying Eyes with User-Based Access, met Orin Thomas , bijdragende redacteur bij Windows IT Pro en Windows Security MVP , Gagan Gulati van Microsoft , hoofdprogrammamanager en Nitro-productmanager Wilson Phan . Registreer u voor het webinar over Windows IT Pro op http://windowsitpro.com/nitro/next-level-document-security-protect-your-files-prying-eyes-user-based-access?code=nitrolink

Ga voor meer informatie over de Nitro-Microsoft RMS-integratie naar www.gonitro.com/webinars/rights-management-services .

Info over Nitro

Nitro verandert de manier waarop de wereld met documenten werkt. Van de desktop tot de cloud, Nitro maakt het gemakkelijk om online of offline te creëren, te bewerken, te delen, te ondertekenen en samen te werken. Het doel: bedrijven productiever maken.

Meer dan 500 , 000 bedrijven runnen Nitro, waaronder meer dan 50 % van de Fortune 500 . Nitro is de favoriete PDF-softwarepartner van Lenovo, en onze bekroonde producten, waaronder Nitro Pro en Nitro Cloud, worden elke maand door miljoenen mensen over de hele wereld gebruikt.

Het in Australië opgerichte Nitro heeft zijn hoofdkantoor in het centrum van San Francisco en kantoren in Melbourne, Australië; Dublin, Ierland; en Nitra, Slowakije. Nitro, een van de snelstgroeiende particuliere bedrijven ter wereld, is ook meervoudig winnaar van de Inc. 500 / 5000 , BRW Fast 100 , Deloitte Technology Fast 50 en Software 500 -prijs.

Meer info: www.gonitro.com/about .

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.