Over - Pers

Australische technologiesterren van eigen bodem Terug e-handtekeningen Push

Nitro leidt uitdaging om permanente verandering in Australische wetgeving aan te brengen

Melbourne, Australiëjuni 10 , 2021 – Nitro Software (ASX: NTO), een wereldwijd bedrijf voor documentproductiviteit, is een campagne begonnen om elektronische handtekeningen een vast onderdeel van het Australische zakelijke landschap te maken, en de technische leiders van de Australische geboren bedrijven met een gezamenlijke waarde van meer dan A$ 100 miljard hebben hun stem aan de campagne toegevoegd.

Als reactie op de verstoorde bedrijfsomstandigheden als gevolg van COVID- 19 heeft de federale overheid tijdelijke maatregelen ingevoerd om de elektronische uitvoering van documenten mogelijk te maken. Dit is van cruciaal belang gebleken voor de bedrijfscontinuïteit, gezien de reis- en sociale afstandsbeperkingen die zijn opgelegd om de pandemie te beheersen.

Het amendement op de Treasury Laws ( 2021 Maatregelen nr. 1 ) Wetsvoorstel 2021 zou die tijdelijke maatregel verlengen tot 15 september 2021 , wat betekent dat organisaties die documenten uitvoeren geen fysieke of 'natte' handtekeningen hoeven te beveiligen . In zijn voorlegging aan de Senaatscommissie voor economische referenties naar het wetsvoorstel, ondersteunt Nitro dat element van het wetsvoorstel, maar roept op om de wijzigingen permanent te maken.

Belangrijk is dat het wetsvoorstel 'natte' handtekeningen niet verbiedt, waardoor Australische bedrijven de keuze hebben uit een van beide.

High-profile Australische ondernemers, waaronder Scott Farquar en Mike Cannon-Brookes bij Atlassian, Cliff Obrecht bij Canva, Craig Scroggie bij Next DC en Patrick Grove bij Catcha Group hebben de inzending van een mede-Australische ondernemer en Nitro's mede-oprichter en CEO Sam onderschreven. Chandler, aan de parlementaire enquête naar de wetgeving, die maatregelen op eSignatures omvat en momenteel in de Senaat zit.

Nitro heeft tijdens het hoogtepunt van COVID- 19 twee onderzoeksrapporten uitgevoerd om meer inzicht te krijgen in de gewoonten van werken op afstand. Het eerste rapport wees uit dat er een 70 procent daling was in het gebruik van printen door Australische bedrijven sinds het begin van de pandemie, in combinatie met een 108 procent toename van verzoeken om elektronische handtekeningen - wat aantoont dat e-handtekeningen een essentieel onderdeel van het bedrijfsleven zijn geworden functionaliteit.

In de inzending van de heer Chandler staat: “Wij zijn van mening dat het permanent mogelijk maken van elektronische uitvoering van documenten Australische organisaties in staat zal stellen productiever en efficiënter te werken en Australische bedrijven in staat zal stellen voorop te blijven lopen op het gebied van technologische innovatie. Een terugkeer naar de verplichte uitvoering van papieren documenten loopt het risico dat Australië een uitschieter wordt in de wereldwijde zakelijke praktijken. De indicatie van de federale regering dat onze internationale grenzen effectief voor een langere periode gesloten blijven tot 2022 , versterkt alleen maar de noodzaak voor Australische bedrijven om zo naadloos mogelijk te kunnen opereren in een steeds digitaler wordende wereld."

Nitro, het geesteskind van de heer Chandler en een groep goede vrienden, werd opgericht in Melbourne in 2005 . Het bedrijf is een groot succes geworden, met het hoofdkantoor nu in San Francisco en kantoren in Melbourne, Dublin, Londen en Toronto. Nitro is een vertrouwd documentproductiviteitsplatform dat PDF-bewerking, eSigning en krachtige analytische oplossingen biedt om bedrijfsresultaten te versnellen. Het bedrijf werkt samen met meer dan 11 , 700 bedrijven in 154 landen en hielp de productiviteit in meer dan 2 te ontsluiten. 2 . miljard documenten alleen al in 2020 .

Een kopie van de inzending is hier beschikbaar.

Ga voor meer informatie over Nitro naar: https://www.gonitro.com/

Over Nitro:

Nitro is een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat digitale transformatie stimuleert in organisaties in meerdere sectoren over de hele wereld. De kernoplossing van het bedrijf, de Nitro Productivity Suite™, biedt klanten geïntegreerde tools voor PDF-productiviteit, eSignature en business intelligence (BI) via een horizontale, SaaS- en desktopgebaseerde softwaresuite. Nitro's softwareoplossing is zeer schaalbaar en bedient zowel grote multinationale ondernemingen en overheidsinstanties als kleine bedrijven en individuele gebruikers. Nitro heeft meer dan 2 verkocht. 6 miljoen licenties en heeft 11 , 700 zakelijke klanten in 154 landen, waaronder meer dan 68 % van de Fortune 500 en drie van de Fortune 10 . Nitro heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in Dublin, Londen en Melbourne.

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.