Over - Pers

Nitro onthult grote lacune in bedrijfsvoorbereiding voor Windows XP-deadline

Nu een derde van de organisaties nog moet upgraden naar Windows 7 / 8 , bestaat er een kans voor IT-afdelingen om andere applicaties te evalueren

SAN FRANCISCO — maart 24 2014Nitro , een toonaangevende leverancier van documentproductiviteit en workflowoplossingen, heeft vandaag een initiatief aangekondigd om organisaties te helpen bij het evalueren van hun huidige besturingssystemen ter voorbereiding op de afronding van de productondersteuning voor Microsoft Windows XP .

Op 8 april { 2014 stopt Microsoft na 12 jaar de productondersteuning voor zijn populaire Windows XP-besturingssysteem. Uit een recent onderzoek van Flexera Software bleek echter dat 29 % van de organisaties nog moet migreren van Windows XP, ondanks de snel naderende deadline. Een aantal IT-afdelingen heeft om verschillende redenen moeite om het verouderde platform te verlaten, waaronder onvolledige inventarissen van huidige applicaties, het onvermogen om die applicaties te testen en een gebrek aan inzicht in hun eindgebruikerspraktijken.

"Organisaties die van Windows XP migreren, moeten van de gelegenheid gebruik maken om een volledige inventarisatie en vernieuwing uit te voeren van alle applicaties die door werknemers worden gebruikt", aldus Mimi Hoang, Vice President, Product bij Nitro. "Nieuwe desktop- en cloudgebaseerde oplossingen van de afgelopen jaren, met name op het gebied van documentbeheer, kunnen de productiviteit van medewerkers verhogen en een onmiddellijke ROI opleveren."

Om bedrijven te helpen bij de migratie van hun besturingssystemen, heeft Nitro een educatieve gids opgesteld om ondersteuning en best practices te bieden wanneer de deadline van 8 april nadert. De whitepaper Best Practices: Migrating from XP to Windows 7 / 8 , geschreven door Mimi Hoang, biedt niet alleen strategieën voor IT-afdelingen bij het upgraden van Windows XP, maar benadrukt ook het belang van het evalueren van nieuwe toepassingen zoals documentbeheer oplossingen.

Onmiddellijke overwegingen voordat u zich voorbereidt om te migreren vanuit Windows XP zijn onder meer:

• Uw inventaris bijwerken - IT-professionals hebben voortdurend te maken met budgettaire hoofdpijn, terwijl eindgebruikers toegang moeten hebben tot de juiste oplossingen. Dit is het moment om niet alleen vooruit te plannen, maar ook om de volledige inventaris van hardware, applicaties en gebruikers bij te werken met de nieuwste, meest effectieve oplossingen.
  • Overweeg nieuwe opties - Voor veel IT-afdelingen werden software en systeemoplossingen voor het laatst bijgewerkt toen Windows XP werd geïmplementeerd. In die tijd zijn er nieuwe oplossingen ontwikkeld die zijn geoptimaliseerd voor Windows 7 en 8 en die de productiviteit en backofficeprocessen aanzienlijk kunnen verbeteren.
  • Evalueer kernproductiviteits-apps en -oplossingen - Er is de afgelopen tien jaar veel veranderd in de manier waarop we onze documenten beheren. Van het maken van documenten en elektronische handtekeningen tot het opslaan en ophalen van documenten, zoiets eenvoudigs als PDF-software kan een onmiddellijke impact hebben op de productiviteit van werknemers.

Best practices: migreren van XP naar Windows 7 / 8 biedt veelvoorkomende problemen, belangrijke overwegingen en best practices voor IT-afdelingen bij het evalueren van hun huidige implementaties. Het is hier te downloaden.

Info over Nitro

Nitro verandert de manier waarop de wereld met documenten werkt. Van de desktop tot de cloud, Nitro maakt het gemakkelijk om online of offline te creëren, te bewerken, te delen, te ondertekenen en samen te werken. Het doel: bedrijven productiever maken.

Meer dan 500 , 000 bedrijven runnen Nitro, waaronder meer dan 50 % van de Fortune 500 . Nitro is de favoriete PDF-softwarepartner van Lenovo, en onze bekroonde producten, waaronder Nitro Pro en Nitro Cloud, worden elke maand door miljoenen mensen over de hele wereld gebruikt.

Het in Australië opgerichte Nitro heeft zijn hoofdkantoor in het centrum van San Francisco en kantoren in Melbourne, Australië; Dublin, Ierland; en Nitra, Slowakije. Nitro, een van de snelstgroeiende particuliere bedrijven ter wereld, is ook meervoudig winnaar van de Inc. 500 / 5000 , BRW Fast 100 , Deloitte Technology Fast 50 en Software 500 -prijs.

Meer info: www.gonitro.com/about .

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.