Persberichten

Nitro brengt eSigning-oplossing en documentproductiviteitsalternatief naar het Midden-Oosten en Afrika

Nitro zal digitale transformatie in MEA stimuleren door middel van samenwerking met de grootste IT-distributeur in de regio

SAN FRANCISCOapril 8 2019 – Het Australische documentproductiviteitsbedrijf Nitro zette zijn wereldwijde groei voort met de eerste distributieovereenkomst van het bedrijf in het Midden-Oosten en Afrika (MEA), en ondertekende een nieuw partnerschap met de grootste IT-distributeur in de regio, Redington Gulf . Door de samenwerking wordt een kosteneffectieve digitale transformatie werkelijkheid voor bedrijven van elke omvang in deze markten.

Nitro, met het hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in Dublin en Londen, heeft de pdf-industrie in 2005 ontwricht door het eerste alternatief voor Adobe Acrobat te bouwen. Hun nieuwste aanbod, de Nitro Productivity Suite, stelt bedrijven in staat om krachtige PDF-bewerkingstools en onbeperkte eSigning-mogelijkheden op te schalen voor elke kenniswerker, terwijl ze inzicht krijgen in gebruik en acceptatie via Nitro's analyseplatform.

“Met het kanaal als een belangrijk onderdeel van Nitro's opschalingsstrategie, zal de samenwerking met Redington het team in staat stellen om snel een aanwezigheid in MEA op te bouwen. Momenteel zijn meer dan 70 % van de documenten in een organisatie PDF's, maar slechts 15 % van de werknemers heeft momenteel toegang tot eSigning- of PDF-productiviteitsoplossingen. We helpen organisaties deze inefficiënties te elimineren door een kosteneffectieve manier te bieden om elke werknemer uit te rusten met de juiste tools om digitaal te werken ", zegt Nitro Senior Director of Channel Sales Dave Allison.

De kanaalmarkt en de verkoop van partners hebben een cruciale rol gespeeld in de overgang van Nitro van een Aussie-startup naar een gevestigde leverancier van zakelijke technologie. Tegenwoordig worden de producten van Nitro gebruikt in meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder wereldwijde merken zoals T-Mobile, Continental, Toyota Financial Services, JLL en Howden Group.

"We zijn verheugd Redington te hebben als onze eerste MEA Value Added Distributeur", zegt Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. "We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met het team daar om hoogwaardige oplossingen en diensten aan te bieden die onze wederzijdse klanten uiteindelijk zullen helpen vooruitgang te boeken op hun digitale transformatietraject."

Met een uitgebreid partnernetwerk zet Redington zich in om nieuwe technologieën naar het Midden-Oosten en Afrika te brengen en van Nitro een echt wereldwijd hulpmiddel te maken.

We zijn erg enthousiast om onze krachten te bundelen met Nitro. Deze samenwerking stelt ons in staat om het huidige aanbod in onze portfolio uit te breiden met een concurrerende softwareoplossing en het voortouw te nemen op het gebied van documentproductiviteit ”, aldus Ramkumar Balakrishnan, COO, Redington Gulf.

Info over Nitro
Nitro is een bekroonde wereldleider op het gebied van documentproductiviteit, digitale transformatie en verandermanagement met kantoren in San Francisco, Dublin, Londen en Melbourne. Nitro streeft er niet alleen naar om op het snijvlak van technologie te blijven, maar ook om de weg vrij te maken voor de volgende generatie slimmere documenten, van machine learning tot natuurlijke taalverwerking. Ga voor meer informatie over Nitro naar https://www.gonitro.com

Over Redington

Redington Value is de Value-Aded Distribution-divisie van Redington Gulf, de grootste distributeur van IT-producten in het Midden-Oosten en Afrika. Redington Value helpt haar partners in het kanaal om de meest optimale IT-oplossingen te leveren aan hun klanten in het Midden-Oosten en Afrika. Deze oplossingen omvatten technologiedomeinen zoals netwerken, spraak, servers, opslag, software, beveiliging, infrastructuur, cloud en data-analyse.

Elektronische handtekeningen
Een leider in e-handtekeningen
Nitro Sign erkend als leider in het 2022 GigaOm Radar Report for eSignatures. Lees meer over GigaOm's evaluatie en analyse van de beste eSignature-leveranciers in de categorie.