Over - Pers

Nitro Productivity Suite biedt gestroomlijnde PDF-workflow en elektronische handtekeningen op ondernemingsniveau

Nieuwe productsuite combineert onbeperkte e-handtekeningen met PDF-productiviteitstools om papieren processen te elimineren en digitale transformatie te stimuleren

SAN FRANCISCO – juni 12 2018 Nitro Software, Inc. heeft vandaag de Nitro Productivity Suite™ gelanceerd, een documentproductiviteitsoplossing voor organisaties die hun print- en operationele kosten willen verlagen door documentworkflows te transformeren naar 100 % digitaal van eind tot eind.

De Nitro Productivity Suite combineert de nieuwste versie van Nitro Pro™—de toonaangevende vervanging voor Adobe® Acrobat®—met Nitro Cloud®, een nieuwe browsergebaseerde applicatie die onbeperkte elektronische handtekeningen en krachtige PDF-productiviteitstools biedt, om een eenvoudig te -gebruik een betaalbare oplossing die ondernemingen helpt de digitale transformatie in de hele organisatie meetbaar te versnellen. Met de Nitro Productivity Suite kunnen gebruikers opgeslagen documenten openen en bewerken vanuit gemeenschappelijke opslagplaatsen in de cloud en ondernemingen, waaronder Dropbox, Google Drive, Box, OneDrive of SharePoint, en verzoeken om e-handtekeningen initiëren via elke browser, inclusief mobiele apparaten.

Met de release van de Nitro Productivity Suite kunnen ondernemingen nu alle gebruikers PDF-productiviteit en eSignature-mogelijkheden bieden via een geïntegreerde desktop- en cloudoplossing die eenvoudig te kopen, gebruiken, implementeren en beheren is. Er zijn ook aanvullende services beschikbaar voor in aanmerking komende klanten, waaronder Nitro Admin™, een cloudgebaseerde service om te helpen bij gebruikersbeheer en -implementatie, en Nitro Analytics™, een beheerde service die gebruiksinzichten gebruikt om de acceptatie te stimuleren en de ROI te maximaliseren.

Nitro, opgericht in Melbourne, Australië, in 2005 om de pdf-markt te ontwrichten, helpt nu meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500 , om meer van hun kenniswerkers uit te rusten om de documentproductiviteit te verbeteren . "Onze klanten realiseren zich dat hoewel meer dan 70 % van de documenten in hun organisaties pdf's zijn, minder dan 15 % van hun werknemers de mogelijkheid heeft om pdf's te bewerken of die documenten elektronisch te ondertekenen", zegt Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro. .

“Bedrijven hebben tegenwoordig te maken met blokkades voor digitale transformatie. Ze hebben een snellere, gemakkelijkere manier nodig om documenten te bewerken, ondertekenen en delen in plaats van ze af te drukken, met een pen te ondertekenen, te scannen en te e-mailen”, zegt Chandler. “Meer dan de helft van het printen in een organisatie is voor het ondertekenen van documenten. Deze verouderde, inefficiënte documentgewoonten belemmeren niet alleen papierloze voortgang, ze maken het ook moeilijk om gemeenschappelijke handtekeningworkflows met anderen te volgen en te beheren. Het is de 21 e eeuw. Het wordt tijd dat documenten minder pijnlijk en intelligenter worden.”

“Ondanks de duidelijke voordelen van het elimineren van alledaagse, op papier gebaseerde processen, ontbrak het tot nu toe aan een oplossing die enterprise-organisaties in staat stelt om zowel PDF-productiviteit als eSigning uit te breiden naar al hun kenniswerkers op een kosteneffectieve en schaalbare manier. Door elke kenniswerker deze noodzakelijke tools voor documentproductiviteit te geven, kunnen onze klanten meer doen met minder, omdat we hen helpen de papierloze initiatieven te bevorderen waar ze al jaren naar toe werken.”

Prijzen en beschikbaarheid

De Nitro Productivity Suite is vanaf vandaag beschikbaar voor alle klanten. Het Individuele pakket is beschikbaar voor aankoop op https://www.gonitro.com/pricing en omvat een eeuwigdurende licentie voor één gebruiker van Nitro Pro met een tijdelijk abonnement van een jaar op Nitro Cloud voor US$ 159 .

Er zijn ook twee abonnementspakketten beschikbaar voor klanten met 11 of meer gebruikers. Het Business-pakket omvat Nitro Pro, Nitro Cloud, Nitro Admin en Nitro VIP Access™—Nitro's productupdates en klantenondersteuningspakket. Het Enterprise-pakket voor in aanmerking komende klanten voegt Nitro Analytics, Customer Success en premium Nitro VIP Access toe. Neem contact op met Nitro op https://www.gonitro.com/business voor meer details en prijsopties.

Citaten

“Nitro herontdekt een $ 5 . 3 miljard bedrijfskritieke markt', zegt Chandler. “De groei van digitale inhoud en wildgroei in het bedrijfsleven, gecombineerd met de tekortkomingen van traditionele oplossingen, heeft een enorme kans gecreëerd voor tools en systemen die zijn ontworpen voor de manier waarop mensen tegenwoordig willen en moeten werken. Onderzoek toont aan dat documentuitdagingen bedrijven beroven van ongeveer een vijfde van hun totale productiviteit. We zijn op een missie om dat voor altijd te veranderen."

De Nitro Productivity Suite biedt IT-professionals een gemakkelijk toegankelijk pad om papierloze vooruitgang en innovatie in hun organisaties te versnellen. Denis Pombriant, Managing Principal bij Beagle Research , ziet de release van de Nitro Productivity Suite - en met name Nitro Analytics, dat inzicht geeft in de acceptatiestatistieken, het gebruik van functies en printactiviteiten - als een duidelijk bewijs van Nitro's toewijding om samen te werken met IT-leiders om meetbare winsten te behalen in digitale transformatie en klantervaring. "Deze nieuwe mogelijkheden stellen IT in staat om de impact van een oplossing als Nitro te kwantificeren - en, misschien nog belangrijker, kansen voor klantorganisaties te benadrukken om de resultaten continu te optimaliseren. Dat is ongeveer zo klantgericht als mogelijk."

Ingenieursbureau Howden werkte aanvankelijk samen met Nitro in 2016 om hun missie van PDF-standaardisatie op hun 27 wereldwijde locaties te realiseren. Aiden Curran, IT Service Delivery Manager, legt de impact van de Nitro-oplossing op de IT-organisatie van Howden, de eindgebruikers en het bedrijf als geheel uit: "Door Nitro wereldwijd uit te rollen, hebben we onze benadering van gebruikerstraining en ondersteuning kunnen vereenvoudigen, en we hebben ook geprofiteerd van een verlaging van de overhead voor inkoop en naleving van licenties. De functies van Nitro hebben de gebruikersproductiviteit helpen verhogen, aangezien onze kenniswerkers nu de tools hebben om documenten gemakkelijk te combineren en om te zetten en goedkeuringsworkflows 100 % digitaal te voltooien. heeft geleid tot een merkbare vermindering van onze printvolumes in de hele organisatie."

Voor Baker Tilly International helpt de samenwerking met Nitro de efficiëntie te verbeteren door meer documentprocessen om te zetten in 100 % digitaal. "Ons Global Office verwerkt elke dag talloze documenten, dus het was voor ons een essentiële vereiste om elke gebruiker een PDF-productiviteitsoplossing te kunnen bieden", zegt Adam Grainger, Director of IT and Projects. “De oplossing van Nitro is gebruiksvriendelijk en we werken ook aan het vinden van meer manieren om onze documentworkflows te stroomlijnen. We hebben al een positief effect gezien van de implementatie van Nitro Cloud om dagelijkse handtekeningverzoeken te vergemakkelijken die nu veel sneller kunnen worden voltooid - en zonder dat er papier bij komt kijken.“

Bij het wereldwijde vastgoedbedrijf JLL maakt Andrew Clowes, CIO - Australië en Nieuw-Zeeland, al stappen om deze verloren productiviteit terug te krijgen - en nog wat - met de hulp van Nitro. "We hebben onszelf ambitieuze doelen gesteld om alle handmatige processen vóór 2020 te elimineren", zegt Clowes, een van de 25 meest innovatieve CIO's van Australië in 2016 . Met productiviteit als de belangrijkste drijfveer achter de digitale transformatie van het bedrijf, merkte Clowes op: “Het ging om digitalisering en het wegwerken van papier, maar het introduceerde ook efficiënte workflows in de organisatie. Door meer digitale tools zoals Nitro in onze Australische kantoren in te zetten, hebben we de manier waarop we werken opnieuw ontworpen.”

Info over Nitro

Nitro is een documentproductiviteitsbedrijf. We maken het voor zakelijke teams eenvoudig om documenten op elk apparaat te converteren, delen, ondertekenen en analyseren. Nitro, opgericht in 2005 in Melbourne, Australië, wordt gebruikt door meer dan 650 , 000 bedrijven, waaronder meer dan de helft van de Fortune 500 . Het hoofdkantoor van Nitro bevindt zich in San Francisco, met kantoren over de hele wereld. Bereik meer met documenten en maak het werk productiever op GoNitro.com.

Media contact:

Lauren Suggett
Nitro Software, Inc.
pers@gonitro.com ( 415 ) 741 - 1643
Perskit: https://nitropdf.box.com/s/ 9 s 1 v 8 fje 9 fclsdph 8 lp 137 rdvfxhpw 4 x

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.