Persberichten

Nitro lanceert slimmere eSigning om digitale workflows te versnellen en bedrijven te helpen over te schakelen naar werken op afstand

• Nitro Sign is nu GRATIS beschikbaar tot het einde van 2020 om alle individuen en bedrijven te ondersteunen bij de overgang naar een 'nieuwe norm' van werken op afstand en digitaal
  • De nieuwe zelfstandige eSigning-oplossing volgt de sterke bedrijfsprestaties in Q 1 en een sterke stijging van de vraag naar oplossingen voor digitale transformatie als gevolg van COVID- 19

SAN FRANCISCO, CA - juni 9 2020 - Nitro , een wereldwijd bedrijf voor documentproductiviteit ( ASX: NTO ), heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn nieuwste product, Nitro Sign , een zelfstandige oplossing voor elektronische handtekeningen waarmee iedereen documenten slimmer kan laten ondertekenen, sneller en veiliger, op elk apparaat - zonder papier, pen of printer.

Het product, dat gebruikers de tools geeft om eSign en digitaal samen te werken aan documenten, wordt gratis uitgerold via 2020 om bedrijven te ondersteunen bij de overgang naar werken op afstand als gevolg van de wereldwijde pandemie. Nu bedrijven een meer permanente verschuiving overwegen naar werknemers die in de toekomst overal werken, is Nitro Sign bedoeld om organisaties te helpen efficiënter te werken en digitale transformatie op de lange termijn beter te omarmen.

De aankondiging van Nitro Sign komt op het moment dat het in Melbourne geboren en in San Francisco gevestigde Nitro zijn aanwezigheid in de digitale workflow uitbreidt. Nitro wordt al vertrouwd en gebruikt door meer dan 65% van de 2019 Fortune 500, Nitro had een sterk eerste kwartaal in 2020. Nieuwe klanten in Q 1 waren Diversey, Royal Bank of Scotland, Sandvik en de Victoria State Government.

Nitro CEO en mede-oprichter, Sam Chandler, zei dat de sterke prestaties van het bedrijf in Q 1 deels werden toegeschreven aan de stijgende vraag naar digitale samenwerkingstools zoals de Nitro Productivity Suite, omdat bedrijven gedwongen werden om volledig op afstand te werken voor hun teams in reactie op de pandemie.

“Sinds de opkomst van COVID- 19 heeft analyse van het wereldwijde Nitro-klantenbestand van de afgelopen maanden een significante toename aangetoond in de versnelling van digitale transformatie en we verwachten dat die trend zich zal voortzetten. Om een paar voorbeelden te noemen: het printen is meer dan gehalveerd, het digitaal invullen van formulieren is met 92 procent toegenomen en het aantal verzoeken om elektronische handtekeningen is met maar liefst { 105 } procent gestegen. In een tijd waarin veel bedrijven en hun werknemers misschien moeite hebben om zich aan te passen, doen we er alles aan om hen te helpen zich snel aan te passen aan een veilige, externe werkomgeving, zonder productiviteit te verliezen of buitensporige overheadkosten te maken”, zei hij.

Chandler vervolgt: “We weten dat teams die overstappen op digitale workflows een hogere productiviteit laten zien en dingen sneller voor elkaar krijgen dan degenen die dat niet doen, wat nog nooit zo duidelijk is geweest als in de afgelopen maanden. Uit onze Nitro Analytics-gegevens van februari tot april blijkt bijvoorbeeld een toename van 67 procent in digitale aantekeningen en samenwerkingsactiviteiten, terwijl verzoeken om elektronische handtekeningen 43 procent sneller worden afgehandeld dan voorheen.”

“De toekomst van werk is hier, en het is van vitaal belang dat iedereen in een organisatie de mogelijkheid heeft om digitaal met documenten te werken en niet wordt gehinderd door inefficiënte papieren processen, vooral wanneer ze op afstand werken, omdat veel kenniswerkers niet eens printers in huis hebben. Het is ons duidelijk dat er nog nooit een belangrijker moment is geweest dan nu om onze digitale workflowoplossingen te delen om bedrijven over de hele wereld te helpen zich voor te bereiden op deze geëvolueerde manier van werken. We hopen dat we door gebruikers gratis toegang te geven tot Nitro Sign in 2020 , mensen kunnen helpen beter en slimmer samen te werken, waar ze zich ook bevinden."

Nitro Sign is nu beschikbaar via de Nitro Sign-website ( www.nitrosign.com ), met Premium (voor individuen) of Team (voor teams van elke omvang) zonder kosten voor de rest van 2020 . Met onbeperkte eSigning, geavanceerde teamfuncties en integratie binnen de Nitro Productivity Suite is Nitro Sign de slimmere manier om documenten te laten ondertekenen en voor bedrijven om digitaal en productief te blijven.

De belangrijkste kenmerken zijn onder meer:

• Onbeperkt aantal aanvragen voor e-handtekeningen – schaal uw digitale transformatie kosteneffectief zonder kosten per handtekening
  • Aangepaste ondertekeningsopdracht - zorg voor de juiste volgorde van goedkeuringen van handtekeningen met meerdere ontvangers
  • Nudge-herinneringen en -meldingen - versnel het ondertekeningsproces met automatische en handmatige herinneringen
  • Cloud Storage-integraties - toegang tot bestanden van Google Drive, Box, Dropbox en OneDrive
  • Sjablonen —versnel herhaalbare handtekeningverzoeken met verbeterde sjablonen
  • Document Intelligence : krijg visuele analyses van documentactiviteit en handtekeningworkflows
  • Aangepaste branding —bied ontvangers een verbeterde ondertekeningservaring met uw branding
  • Geavanceerde teamfuncties — beheer eenvoudig uw account en deel belangrijke documenten en sjablonen met uw team

Na de promotieperiode (vanaf januari 1 2021 ) is Nitro Sign beschikbaar voor US$ 10 per maand voor het Premium-abonnement en voor US$ 25 per maand per gebruiker voor het Team-abonnement.

Ga voor meer informatie naar www.nitrosign.com .

Over Nitro:

Nitro is een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat digitale transformatie stimuleert in organisaties over de hele wereld in verschillende sectoren. De kernoplossing van het bedrijf, de Nitro Productivity Suite, biedt klanten geïntegreerde tools voor PDF-productiviteit, e-handtekeningen en business intelligence (BI) via een horizontale, SaaS- en desktop-softwaresuite. De software-oplossing van Nitro is zeer schaalbaar en levert zowel aan grote multinationale ondernemingen en overheidsinstellingen als aan kleine bedrijven en individuele gebruikers. Nitro heeft meer dan 2 miljoen verkochte licenties, en meer dan 11,000 zakelijke klanten in 144 landen over de hele wereld, waaronder wereldmarktleiders in verschillende sectoren, meer dan 65% van de 2019 Fortune 500, en twee van de 2019 Fortune 10. Nitro heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in Dublin, Londen en Melbourne.

Voor mediavragen kunt u contact opnemen met:

Chloe Hamilton
chloe@launchlink.co