Over - Pers

Nitro erkend als winnaar van 50

MELBOURNE — november 28 2013 —Nitro, een toonaangevende leverancier van documentproductiviteit en workflowoplossingen, is erkend als een van de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven in Australië. De Deloitte Technology Fast 50 rangschikt en profileert Australische bedrijven, zowel publieke als private, die de hoogste jaarlijkse omzetgroei hebben behaald in de afgelopen drie jaar (gebaseerd op een procentuele omzetgroei tussen 2011 en 2013 ).

"Deze prijs is een grote eer voor Nitro en we zijn erg trots om opnieuw vertegenwoordigd te zijn als een van de 50 snelstgroeiende Australische technologiebedrijven", zegt Adam Nowiski, Nitro's Regional Sales Manager voor Australië en Nieuw-Zeeland. "We hebben de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en we vinden het geweldig dat we zoveel Australische bedrijven kunnen tellen bij de 500 , 000 + wereldwijde bedrijven die Nitro tegenwoordig runnen."

Sam Chandler, oprichter en CEO van Nitro, voegde toe: "Sinds de oprichting van het bedrijf in Melbourne in 2005 , is Nitro steeds sterker geworden en hebben we nu een enorme voetafdruk, niet alleen in Australië, maar over de hele wereld. Onze focus op het bouwen van geweldige producten die het leven van mensen echt gemakkelijker maken en het consequent nakomen van die belofte heeft met name de afgelopen jaren geleid tot een aanzienlijke groei. Dit zijn spannende tijden voor Nitro en ik ben zo trots op wat we hebben bereikt en wat er nog moet gebeuren komen."

De samenstelling van de winnaars van dit jaar toonde een trend voor succesvolle cloudgebaseerde bedrijfsmodellen, die mooi aansluit bij Nitro's recente release van Nitro Cloud , die nu ook integreert met Nitro Pro 9 .

Info over Nitro

Bij Nitro veranderen we de manier waarop de wereld met documenten werkt. Van de desktop tot de cloud, we maken het gemakkelijk om online of offline te creëren, te bewerken, te delen, te ondertekenen en samen te werken. Ons doel: bedrijven productiever maken. Meer dan 500 , 000 bedrijven runnen Nitro, waaronder meer dan 50 % van de Fortune 500 . Wij zijn de favoriete PDF-softwarepartner van Lenovo en onze bekroonde producten, waaronder Nitro Pro en Nitro Cloud, worden elke maand door miljoenen mensen over de hele wereld gebruikt.

We zijn in Australië opgericht en hebben ons hoofdkantoor in het centrum van San Francisco met kantoren in Melbourne, Australië; Dublin, Ierland; en Nitra, Slowakije. Nitro, een van de snelstgroeiende particuliere bedrijven ter wereld, is ook meervoudig winnaar van de Inc. 500 / 5000 , BRW Fast 100 , Deloitte Technology Fast 50 en Software 500 -prijs. www.gonitro.com/about .

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.