Over - Pers

Benoeming van onafhankelijke niet-uitvoerend bestuurder

19 augustus 2021

Nitro Software Limited (ASX: NTO) ('Nitro' of het 'Bedrijf'), een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat de digitale transformatie in organisaties over de hele wereld stimuleert, is verheugd de benoeming aan te kondigen van de heer Craig Scroggie als een nieuwe onafhankelijke niet- uitvoerend directeur, met ingang van 1 september 2021 .

Als Chief Executive Officer en Managing Director van het aan ASX 100 genoteerde NEXTDC Ltd (ASX: NXT), wordt de heer Scroggie erkend als een van de meest succesvolle technologiemanagers van Australië. Onder leiding van de heer Scroggie is NEXTDC in de afgelopen tien jaar uitgegroeid van een technologiestart-up tot een van Azië's toonaangevende digitale infrastructuurbedrijven, met een marktkapitalisatie van ongeveer A$ 6 miljard.

Nitro mede-oprichter en Chief Executive Officer Sam Chandler zei: "Eerder dit jaar zijn we, als onderdeel van ons vernieuwingsproces voor de Raad, begonnen met het zoeken naar een nieuwe onafhankelijke niet-uitvoerende bestuurder. Craig is de perfecte aanvulling op het team en brengt waardevolle vaardigheden en expertise mee om het bedrijf door de volgende groeifase te helpen. Met zijn uitgebreide ervaring met bedrijfssoftware en een track record van het opbouwen van een miljardenbedrijf op de ASX, zijn we verheugd dat Craig toetreedt tot het Nitro-bestuur.”

De heer Scroggie zei: “Nitro heeft zichzelf gevestigd als een serieuze speler op het gebied van documentworkflow en eSignatures, en heeft een geweldige kans om een leidende positie in te nemen in de wereldwijde documentproductiviteitsmarkt. Ik ben verheugd om me bij het team te voegen en kijk ernaar uit om Sam en de Raad van Bestuur te ondersteunen bij het uitvoeren van zijn ambitieuze groeiplannen.”

De heer Scroggie heeft meer dan 25 jaar ervaring in de ICT-industrie en bekleedde leidinggevende functies bij enkele van 's werelds meest iconische bedrijven voor bedrijfssoftware, waaronder Symantec, Veritas Software, Computer Associates en EMC Corporation. De heer Scroggie is momenteel voorzitter van de La Trobe University Business School en is een adjunct-professor aan het College of Arts, Social Sciences and Commerce. Hij is ook een Graduate en Fellow van het Australian Institute of Company Directors.

Loopt af

Goedgekeurd voor vrijgave aan de ASX door het bestuur.

Investeerders

nitro
Investeerdersrelaties
InvestorRelations@gonitro.co

Cato & Clive
Clive Mathieson
clive@catoandclive.com

Info over Nitro

Nitro is een wereldwijd softwarebedrijf voor documentproductiviteit dat de digitale transformatie versnelt in een wereld die de mogelijkheid vereist om overal, altijd en op elk apparaat te kunnen werken. Nitro stelt organisaties in staat om betere bedrijfsresultaten te behalen via 100 % digitale documentprocessen en snelle, efficiënte workflows. Het Nitro Productivity Platform biedt uitgebreide zakelijke oplossingen, waaronder krachtige PDF-productiviteit, onbeperkte eSigning en toonaangevende analyses, allemaal ondersteund door een superieur klantensuccesteam. Nitro heeft meer dan 2 . 8 miljoen gelicentieerde gebruikers en 12 , 000 + zakelijke klanten in 155 landen, waaronder meer dan 68 % van de Fortune 500 en drie van de Fortune 10 . Nitro heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco met hubs in Toronto, Dublin, Londen en Melbourne.

Ga voor meer informatie over Nitro naar:

Toekomst van werk

Het Nitro-productiviteitsrapport 2022

Ontdek hoe de pandemie de productiviteit, workflows en digitale initiatieven heeft veranderd, evenals de trends en technologieën die het werk in 2022 en daarbuiten vormgeven.